Dag 4 | Leads werven met Meta ads, IG en LinkedIn

Welkom bij de vierde trainingsdag!

De opnames van de vierde trainingsdag vind je hieronder.

Welkom bij de vierde trainingsdag!

De opnames van de vierde trainingsdag vind je hieronder.

Ondersteuning

Linkedin leads

De foto's zijn aanklikbaar.

Weggever post lancering bundel

Hier lanceerde we de bundel voor de 3e keer (na vernieuwingen)

Weggever post lancering bundel

Zelfde opmaak tekst als die van ons, goed resultaat

Klant Vattenfall scoort er zelfs mee

Zelfs een super B2B niche werkt. Laatstations voor transport.

Klant in het onderwijs scoort

Ook een mooi resultaat. Scholen helpen met hun onderwijs.

LinkedIn content plan (video) uitleg

Vanaf minuut 4:16

Maak je eigen content plan of gebruik winnende posts.

In het content plan vind je allerlei succesvolle posts (van onszelf en klanten).

IG/Meta automation

Werk de automations bij in je SalesFlow account.

Facebook pagina automatische reactie

IG pagina automatische reactie

Meta ads

Winstgevende meta ads

Schmidt Zeevis

Bonstaete

Retail result

Wil je advertenties van je concurrenten inzien?

Canva visual voor maken eigen Meta ads

Huiswerk

To do's

  • Volg het Content plan document en gebruik of AI of herschrijf de winstgevende posts (2e is meer aan te raden, werkt beter dan AI, wel meer werk) voor LinkedIn.

  • Koppel je Facebook en IG profiel aan SalesFlow en pas de Facebook en IG automation aan met jouw profiel

  • Ga aan de slag met je Meta ads door een visual te maken en zet je advertentie op (als je dit wilt)

  • Weinig tijd of heb je een beter gevoel als wij de Salesmacahine voor je bouwen en leads werven? Je kunt ons inschakelen. Vul volgend formulier in en we bespreken vrijblijvend je case. Klik hier.