Ben altijd op de hoogte wat er speelt op ieder niveau in je organisatie
en sluit meer deals

Goed verkoopbeheer gaat over het prioriteren, controleren en opvolgen van de deals in je pijplijn

Zie in één oogopslag waar elke deal in je sales pijplijn staat

Verlies geen deal uit het oog door in één oogopslag te zien welke lead zich in welke fase bevindt en maak meerdere sales pijplijnen aan als je met meerdere producten of diensten werkt.

Leadwerving met formulieren

Maak gebruik van drag en drop webformulieren die je op je website, zonder ook maar een regel code te schrijven gebruikt. De binnengekomen leads ontvang je direct in je SalesFlow CRM. 

Alle communicatie in een overzicht 

Zie per lead wat alle voorgaande communicatie is geweest, welke offertes en deals je hebt aangeboden en wat je vervolgstappen zijn.

Aanpasbare velden

Door gebruik te maken van aanpasbare velden kun je de verkoopgegevens opvragen die je nodig hebt en indelen hoe jij dat wilt zodat je altijd de meest warme leads bovenaan hebt staan om als eerst op te volgen.

Overzicht per leadgroepering

Sorteer je pijplijn in meerdere weergaves zodat je altijd per weergave een overzichtelijke groep hebt met de juiste lead en klanten die in de betreffende verkoopfase zitten. Maak en gebruik fases zoals openstaande leads, komende sales meetings, follow up deals, (verloren) offertes, verloren klanten op prijs, diversiteit in je klantenlijst, etc.

Goed communiceren met je leads en klanten?

Gebruik SalesFlow 14 dagen gratis!
Geen betaalgegevens nodig