Een ingericht CRM ontwikkeld door sales specialisten

Stop met het niet goed gebruiken van je CRM en dure implementatietrajecten

Ontwikkeld voor eigen gebruik

SalesFlow is een dochterbedrijf van SalesPassie. In eerste instantie is SalesFlow ontwikkelt, in samenwerking met ZOHO CRM en Tactick (de enige premium partner van ZOHO in Nederland), voor eigen gebruik van SalesPassie. ZOHO CRM is met 250.000 aangesloten bedrijven en 10.000.000 miljoen gebruikers wereldwijd meerdere malen verkozen tot best beoordeelde CRM ter wereld*.


Als sales platform is het onze visie om ondernemers, organisaties en verkopers te faciliteren in het laten groeien van hun sales resultaat, ook in het faciliteren van CRM.


Bijna ieder CRM dat op de markt is, is in potentie geweldig. Echter lease je altijd een kaal CRM dat alles kan, maar nog niks heeft. Dure implementatietrajecten volgen om het CRM sales georiënteerd te krijgen.


Zo ook de implementatie van ons eigen CRM van SalesPassie. Hier zit inmiddels al meer dan €125.000 aan ontwikkelkosten in.

Met SalesFlow hebben we een oplossing gemaakt die we zelf altijd zochten

Robert Wohl | Eigenaar SalesPassie

Maak gebruik van een kant-en-klaar sales CRM met power!

Wist je dat van alle dure afgeronde CRM implementatietrajecten 90% identiek aan elkaar is?

Dit is de reden waarom wij SalesFlow hebben gebouwd. Een kant-en-klaar ingericht CRM die sales georiënteerd voor je werkt. Daarnaast wordt SalesFlow continu door Tactick, ZOHO en SalesPassie doorontwikkeld, op het platform van ZOHO. Wij zorgen dat je altijd de nieuwste functionaliteiten hebt gebruikt, zonder zelf een CRM expert te hoeven zijn of dure implementatietrajecten te starten.

ZOHO is meerdere keren verkozen tot best beoordeelde CRM ter wereld. Met de implementatie die wij hebben gemaakt heb je met SalesFlow het beste van het beste, zonder dure implementatiekosten.

SalesFlow 14 dagen gratis proberen?